Sabtu, 12 Januari 2008

Maklum balas terbaru "Ombak Senja"

Setelah setahun Ombak Senja berada di pasaran, aku tidak menjangkakan akan menerima lagi maklum balas terhadap novel garapan sulungku ini. Tidak disangka yang aku akan menerima maklum balas daripada tiga orang sekitar tempoh waktu yang sama. Berikut adalah maklum balas yang telah aku terima itu:

  1. Maklum balas daripada saudari Hannah di tetingkap "Suara Hati" blog ini (Singapura, 7 Januari 2008 pada 9.25 pagi): Slm. Done with Ombak Senja. Sumthing diffrent, I like it.. buat saya berfikir... tak stereotype!
  2. Pesanan ringkas daripada Pak Zin (Puchong, 11 Januari 2008 pada 3.44 petang): Build up of the cause & effects of Hairi's follies generates awareness of the extreme stigma attached to an AIDS patient. Those considerations could be a gd eye opener for our young generation today. This book is what our youngsters today need.
  3. Lagi pesanan ringkas daripada Pak Zin (11 Januari 2008 pada 4.35 petang): I firmly believe if the message in Ombak Senja is widely transmitted it will certainly drive a chill running down everyone's spine. It will cause a stir & potential caders will not hesitate to take a 360-degree turn.
  4. Pesanan ringkas daripada saudara Arsaili (11 Januari 2008 pada 7.52 malam): Salam. Ombak Senja merupakan sebuah novel yang sarat dengan pengajaran yang begitu dekat dengan kehidupan kita. Saya berasa sedih apabila menghayati jalan cerita novel ini dan ia amat terkesan di hati. Saya berharap sdr terus menulis genre yang serupa menyingkap kisah hidup masyarakat. Teruskan menulis!
Terima kasih diucapkan kepada semua yang memberi maklum balas. Jika ada yang ingin berkongsi pandangan tentang novel Ombak Senja, bolehlah tinggalkan pesanan di blog ini. Sesungguhnya maklum balas yang diterima menjadi pendorong untuk aku terus menulis.

0 maklum balas: