Ahad, 15 Julai 2007

Ulang tahun kedua Kaki Novel Enterprise

Hari ini bertempat di Anjung Rahmat, Gombak telah berlangsung majlis menyambut ulang tahun kedua Kaki Novel Enterprise iaitu sebuah syarikat penerbitan novel kreatif. Aku ke sana setelah mendapat jemputan daripada Izza Aripin yang telah menghasilkan karya ...Dan Mimpi pun Bersatu dan Kerana Dia Cinta dengan penerbit ini.

Alhamdulillah, dalam majlis ini dapat juga aku bersua muka dengan beberapa orang novelis yang bernaung di bawah payung Kaki Novel Enterprise. Ada di antaranya aku cuma biasa berbicara secara maya menerusi blog seperti Dina Najat, Izzul Izzati dan Eita Ashyta. Ada juga yang pertama kali aku bersua muka seperti Anita Abdullah dan Puteri Andalas.

Di dalam majlis ini juga telah diadakan pelancaran novel terbaru Kaki Novel Enterprise iaitu Ku Seru Kasihmu karya Izzul Izzati. Tahniah buat Izzul Izzati kerana kelahiran novel kedua beliau, dan syabas buat Kaki Novel Enterprise kerana terus giat menerbitkan novel-novel kreatif dan memberi ruang kepada penulis-penulis berbakat besar.

0 maklum balas: