Khamis, 7 Disember 2006

Pruf kedua "Stigma"

Lama sudah aku tidak mencoret di blog Ombak Senja ini. Bukannya apa, tapi kerana tiada yang baru untuk ku coretkan hinggalah hari ini.

Sebentar tadi aku baru sahaja pulang dari pejabat Utusan Publications and Distributors di Taman Shamelin Perkasa. Hadirku ke sana untuk mengambil pruf kedua novel "Stigma" untuk disemak. Alhamdulillah, nampaknya saat kelahiran novel sulungku ini semakin hampir.

Cuma editor meminta aku fikirkan tajuk lain untuk novel ini. Ini kerana tajuk "Stigma" agak kaku dan boleh menakutkan orang. Aku tidak ada masalah dengan perkara ini kerana memang aku jangkakan tajuk ini akan diubah atas sebab pemasaran. Nampaknya sambil menyemak pruf kedua ini pada hujung minggu ini, aku perlu juga fikir-fikirkan tajuk yang sesuai, di samping memikirkan nama pena yang ingin aku gunakan.

Ada sebarang pandangan dan cadangan?

0 maklum balas: